red blue black green red blue black green امروز
 
دانلود نرم افزار
نرم افزار آموزشی
فایروال
آنتی ویروس
امنیتی
دیکشنری
فشرده ساز
مالتی مدیا
اینترنت
گرافیکی
فلش
کاربردی
پشتیبان گیری
بازیابی اطلاعات
مدیریت شبکه
مدیریت دانلود
مدیریت دسکتاپ
دیسک نوری
طراحی وب
برنامه نویسی
تبدیل فرمت
سیستم عامل
بهینه ساز
ترفند ویندوز 7-Seven
گرافیک
آیکون
فونت
عکس
ابزار فتوشاپ
اسکرین سیور
تم ویستا.سون
تم xp
موبایل
بازی جاوا
نرم افزار جاوا
نرم افزار آیفون
بازی آیفون
بازی نوکیا
تم نوکیا
تم سونی اریکسون
نرم افزار UIQ
تصاویر س زمینه
زنگ موبایل
نرم افزار آندروید
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار نوکیا
بازی سری 40 نوکیا
بازی سری 60 نوکیا
بازی سری 90 نوکیا
بازی سری 60 v3 نوکیا
بازی سری 60 v5 نوکیا
تم Symbian^3
برنامه Symbian^3
بازی Symbian^3
تم پاکت پی سی
بازی
دانلود بازی-PC
اخبار بازی
xbox360
PS3
PC
PSP
Wii
تریلر
ایبوک
کتاب الکترونیکی
مجله الکترونیکی
بخش صوت
دانلود آهنگ
امید حاجیلی
محسن یگانه
سیروان خسروی
فرزاد فرزین
علی اصحابی
بنیامین بهادری
علی لهراسبی
احسان خواجه امیری
بهنام صفوی
محمد علیزاده
رضا صادقی
محسن چاوشی
تیتراز سریال
سعید شهروز
بابک جهانبخش
بخش تصویر
دانلود مستند
دانلود فیلم و سریال
بخش دیجیتال
فناوری های جدید
بخش تبلت
درباره ی تبلت
تبلت اپل
تبلت سامسونگ
معرفی موبایل
نوکیا
سونی اریکسون
سامسونگ
آیفون
متفرقه



ورود اعضا:


  تاریخ رسمی انتشار بازی ها
دسته بندی : <-PostCategory->

تاریخ انتشار بازی های سال 2012

http://www.img.online-dl.com/images/v7668_mw3coverleak.jpg

جهت مشاهدی تاریخ انتشار بازی ها به ادامه ی مطلب رجوع کنید

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : جمعه 25 شهريور 1390برچسب:تاریخ رسمی انتشار بازی ها,  

  Final Fantasy X HD برای PS Vita و PS3 معرفی شد
دسته بندی : <-PostCategory->

بسیاری از طرفداران سری بازی های Final Fantasy منتظر نسخه ای ریمیک از سری بازی های Final fantasy بوده اند... اما شرط نبستن که کدوم یکی از نسخه هاست... چیزی که معلومه اینه که انتظار زیادی رو براش کشیدن.!! بازیِ جدیدی که معرفی شده شده است نسخه ی ارتقاع یافته ی بازی Final Fantasy X( نسخه ی دهم ) به صورت HD است.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : جمعه 25 شهريور 1390برچسب:Final Fantasy X HD برای PS Vita و PS3 معرفی شد,  

  بازی گرشاسپ توسط سایت معتبر Gamespot بررسی شد
دسته بندی : <-PostCategory->

بالاخره پس از مدت ها شاهد یک بازی از طرف سازندگان وطنی بودیم که توانست به لیست یکی از معتبرترین سایت های صنعت بازی یعنی Gamespot اضافه شود و باعث غرور ایرانیان در سراسر دنیا باشد.

به گزارش وین بتا بازی گرشاسپ که در کشور تبلیغات خوبی برای آن انجام گرفت , بالاخره توانست با کیفیت بالای خود , به بازارهای خارج از کشور نیز راه پیدا کند.همچنین این بازی توسط یکی از معروف ترین افراد گیم اسپات یعنی آقای Kevin VanOrd که به بررسی بازی های معروف میپردازد , بررسی شده که این خود نیز میتواند مشخصه با کیفیت بودن این بازی باشد.

هر چند این بازی در این بررسی امتیاز ۵٫۰ یعنی متوسط دریافت کرده ولی نباید فراموش کنیم که این امتیاز برابر با امتیاز بازی جدید Thor : God of Thuner است که با این همه امکانات , امتیاز ۵٫۵ دریافت کرده. البته امتیاز کاربران به گرشاسپ امتیاز ۸ بود. این را نیز نباید فراموش کرد که ایران در این صنعت بسیار نوپاست و این بازی میتواند به منزله ی چراغی برای دیگر سازندگان باشد تا با برداشت صحیح از این بازی به آینده این صنعت به سرعت در حال رشد کمک کند.

گرچه از نظر گرافیکی گرشاسپ را میتوان با بازی های سال ۲۰۰۴-۲۰۰۵ مقایسه کرد ولی این چیزی از ارزش این بازی و زحمات بسیاری که طبق شنیده های خودم برای این بازی کشیده شده کم نمی کند.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:گرشاسب در گیم اسپات,  

  Need For Speed : The Run تایید شد
دسته بندی : <-PostCategory->

به نظر میرسد که EA از ساختن سری NFS برای سال ۲۰۱۱ دست بردار نیست.

اینکه EA چرا به این سرعت شروع به بیرون دادن سری NFS می کند مشخص نیست، مجموعه ای که تا پیش از این طبق رسوم این شرکت هر سال یک بار ارائه می شد. ولی به نظر من یکی از دلایلی که میتوان در نظر گرفت، نزدیک شدن به پایان عمر کنسول های نسل هفتم و شتاب این شرکت برای ارائه NFS های در نظر گرفته شده برای این کنسول ها دانست و همین طور باید در انتظار ظهور کنسول های نسل بعد در سال آینده از طرف microsoft و Sony باشیم.

 

به گزارش وین بتا یک منبع آگاه در Electronic Arts به IGN اعلام کرده که این شرکت در ماه نوامبر Need for Speed : The Run را ارائه خواهد کرد. همچنین سایت shopto.net نیز زود عمل کرده و نام این بازی رو به همراه یک تریلر و قاب دی وی دی در سایت خود قرار داده است.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 14 تير 1390برچسب:Need For Speed : The Run تایید شد ,  

  بررسی بازی گرشاسب
دسته بندی : <-PostCategory->

 

گرشاسپ

گنجینه افسانه های ایران باستان بعنوان کهن ترین اساطیر کره زمین ، نمایانگر فرهنگ باستانی غنی ، آداب و رسوم و ادبیات هویت بخش و داستانهای سرشار از هیجان و نکات آموزنده ایران زمین بوده و در پهنه رسانه ای زمان حاضر کمتر بازآفرینی و مصور شده است . بازی رایانه ای گرشاسپ یک بازآفرینی نمادین با رویکرد معناگرا و عملگرا در فضای اسطوره ای ایران باستان مبتنی بر منظومه حماسی گرشاسپ نامه نوشته اسدی طوسی می باشد که در آن عمده عناصر تصویری حاصل گداخت منابع تاریخی و کتیبه های سنگی باستانی موجود در کشور در کوره تخیل خالقان این اثر می باشد. گرشاسپ – گرز ثریت، یک بازی اکشن سوم شخص است و روند کلی بازی بر اساس پیکارهای پهلوان اصلی بازی گرشاسپ و رویارویی او با نیروهای اهریمنی می باشد. مبارزات تن به تن، حل معما و کشف فضاهای سرزمین خونیراث از عناصر اصلی این بازی می باشند.


منبع:بازی سنتر

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : یک شنبه 12 تير 1390برچسب:بازی,گرشاسب,  

  نقد بازی بعدی Hitman:Absolution
دسته بندی : <-PostCategory->

نقد بازی بعدی

Hitman:Absolution

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:Hitman:Absolution,  

  درباره ی بازی gears of war 3
دسته بندی : <-PostCategory->

در جست و جوی پدر

سری بازی های گیرزآووار از سال 2006 خود را به عنوان یکی از برگ های  قطعی کنسول ایکس باکس 360 در رقابت با سایر پلت فرم ها معرفی کرده است.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:gears of war 3 ,  

  درباره ی باز ی modern warfare 3
دسته بندی : <-PostCategory->

از دل بحران

معرفی و رونمایی قسمت  جدیدی از سری بازی های ندای وظیفه در  تبدیل به سنتی شده است که هر ساله شاهد آن هستیم

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:کال او دیوتی,modern warfare 3,  

  درباره ی assassins creed revelations
دسته بندی : <-PostCategory->

آخرخط اتزیو!

با توج ه به اظهار نظرات مکرر سران یوبی سافت مبنی بر این که قصد دارند هر سال قسمتی جدید از سری بازی های فرقه اساسین را در اختیار بازی کننده ها قرار دهند معرفی عنوانی جدید از این مجموعه در جریان نمایشگاه E3 آن چنان دور از ذهن نبود مسوولان یوبی سافت در جریان این نمایشگاه (فرقه اساسین:افشاگری ها ) را معرفی و رونمایی کردند

 

 

  •  

  •  

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:اخبار بازی,جدیدترین,assassins creed revelations,  

  درباره ی بازی L.A.NOIRE
دسته بندی : <-PostCategory->

خب بلاخره مجله ی GameInformer در شماره ی جدید خود اطلاعاتی از بازی پرهزینه ی شرکت RockStar و TeamBondi اعلام کرد .

-
بازی L.A. Noire به صورت open-world action-adventure خواهد بود و محل بازی در لس انجلس خواهد بود و اتفاقات ان در سال 1974 میگذرد ! همین طور که متوجه شدید بازی در مکان واقعی اتفاق میافتد پس انتظار نداشته باشید مانند GTA بتوانید در محل های عمومی به شهروندان شلیک کنید . این بازی کاملا با اون بازیها متفاوت خواهد بود .

-
شما در بازی در نقش Cole Phelps خواهید بود ، یک پلیس ضربت در L.A که وظیفش پاکسازی خیابان ها است . اما به این اسانی ها نخواهد بود وقتی قرار است با باتوم به مردم ضربه بزنید . cole با این وظیفه ی خود مشکلاتی دارد ! و اون اینه که این کار بعضی خاطرات بدش رو از جنگ جهانی دوم به یادش میاره ! او این وظیفه را به ارامی انجام داد و در حین طیی کردن این دوره با پیشرفتی که داشت صاحب یه کار دفتری در دپارتمان پلیس میشود او با پیشرفت در کارش به ترتیب در دپارتمان های حمل و نقل ، بزهکاری و در نهایت بخش جنایی صاحب پست میشود

-
اکنون به عنوان یک کاراگاه وظیفه ی شما حل پرونده هایی است که شامل مصاحبه ، تحقیقات و بازجویی خواهد بود است . وقتی شما از یک صحنه میگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید ! صحنه ی جرم به گفته ی GI بسیار طبیعی به نظر میرسد ، و شما نیاز به چشمان تیزبین برای پیدا کردن سرنخ دارید . برداشتن یک عینک در صحنه ی یک جنایت میتواند کمک بزرگی برای شما باشد تا بتوانید با ایتفاده از نام برند حک شده روی Frame به سرنخ هایی برسید . البته اینها فقط اطلاعات مختصری هستند که لازم است شما در دفترجه ی خود یادداشت کنید .

-
نکته ی جالب دیگری که در بازی به ان اشاره شده است سیستم مصاحبه در بازی است .
Team Bondi
از یک سیستم انقلابی در این بازی استفاده کرده است که میتواند راه و روش ساخت بازی ها را تغییر دهد . یک موشن کپچر از تنها از چهره ی بازیگران در یک اتاق بسیار بزرگ با دوربین هایی که دورتادور اتاق را فرا گرفته اند . در طول گریم ، بازیگر دیالوگ ها را دریافت میکند ! در هنگام خواندن انها تمام احساسات و حرکات صورت ضبط خواهد شد . از اغراق امیز ترین حرکات تا کوچکترین حرکات چشم . دیالوگ های ضبط شده در این زمان باعث ایجاد یک صحنه ی یک پارچه میشوند که تمام اینها باعث میشود که کل بازی حتی نیاز به یک انیماتور نیز نداشته باشد ! که طبق نوشته ی GameInformer این باعث خلق صحنه های رندرینگ خارق العاده در صحنه ی بازی میشود که این در گیم پلی بازی نیز بسیار مهم است .

-
وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید .مثل Mass Effect ! انتخاب دیالوگ هم در بازی شامل چند گزینهی انگشت شمار عمومی میشود که شامل : تمسخر کردن ، متهم کردن یا اعمال زور است . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید ! شما همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید .

متاسفانه GI اطلاعتی در باره ی گیم پلی اکشن ( GunPlay ) بازی ارائه نداده است . پس سکانس های اکشن این بازی هنوز هم حکم راز را دارند

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,هخبار,بازیL,A,NOIRE,  

  نقد coll of duty black ops
دسته بندی : <-PostCategory->

 

دروغ , دورغ است و به عنوان تاریخ در کتاب ها ثبت می شود !

Call of duty Black ops Review

%دروغی به اسم تاریخ (نقد بازی Call of duty Black Ops)

این جمله ی , اولین جمله ای است که ابتدای اولین پیش نمایش از بازی COD Black ops شنیده شد . پس این گونه نتیجه می گیریم که پایه و اسا س بازی در دل تاریخ پنهان شده و اسراری از ان را بر ملا می سازد که قبلا در اینگونه بازی ها شاهد ان نبودیم.

از نظر من بازی COD .B.O شاهکار و انقلابی در بین تمام بازی های اول شخص است و به سایرین رقبا ی خود نشان داد که هنوز داستان ها یی بسیار خاص و منحصر به فرد وجود دارند که بتوان از این داستان ها بازی هایی با بالانس فوق العاده ساخت .

اگر خیلی تیز و نکته سنج باشید و به تمامی دیالوگ ها و مکالمات در بازی دقت کنید شاید بتوانید کل داستان بازی را برای اولین بار که بازی را تمام می کنید (چون خودم بازی را ۲ بار تمام کردم فکر می کنم بازیخور ها ی دیگر  نیز به ۱ بار تمام کردن این بازی قانع نباشند) متوجه شوید.  شاید کمی در  داستان بازی بزرگ نمایی کردم ولی خوب در نگاه کلی داستان خیلی هم پیچیده نیست ولی طرز به تصویر کشیدن داستان با هنری خاص ممکن است داستان را برای خیلی از مخاطبین پیچیده کرده باشد(گویا ای تی)

ما ایرانی ها معمولا بازی هایی مانند COD  را همیشه دوست داشته و داریم و به نظر من تنها دلیل ان خطی بودن بازی و داستان های این سری بازی هاست . خطی بودن به این دلیل که شما فقط جلو می روید و ادم می کشید ! و داستان هم به دلیل اینکه همیشه نو اوری دارند مورد توجه قرار می گیرند.

در این شماره باز هم حضور نیرو های شوروی و رهبران انها دیده می شود  و انگار ما به وجود این ادم ها و گرو های کمونیستی در بازی های ندای وظیفه عادت کردیم !

در این بازی شما برای سازمان CIA کار می کنید .شخصیت اصلی داستان Mason یکی از افراد با تجربه ی سیا است که در یکی از ماموریت ها دستگیر و به زندانی در روسیه منتقل می شود که خیلی برایش گران تمام خواهد شد (گویا ای تی)

داستان بازی شامل  اعترافات Mason پس از فرار از زندان و برگشت دوباره ی او به سیا می باشد .Mason دیگر مانند سابق نیست و اطلاعاتی دارد که برای دولت امریکا فوق العاده ارزشمند است . او در زندان با پروژه ی مرگباری اشنا می شود که برای خود و هم وطنان امریکایی اش پیامد بسیار بدی را حمل می کند .این پروژه که از ان به Nov 6 نام برده می شود, توسط سه قطب قدرتمند که یکی از انها المانی و دو تای دیگر اهل شوروی هستند  , پیش می رود . هدف Mason در این بازی رسیدن به انتقام شخصی خود یعنی قتل این سه نفر و نجات امریکا از حملات مرگبار شوروی  خواهد بود

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 28 خرداد 1390برچسب:coll of duty,نقد,  

  اطلاعاتی درباره ی PES-2012
دسته بندی : <-PostCategory->

اطلاعاتی درباره ی PES-2012

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 21 خرداد 1390برچسب:کونامی,2012,  

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
 
مطالب گذشته

·

شبکه اینترنت ارسال در : 1398/10/18 19:37

·

تبلیغات در سایت ارسال در : 1398/3/13 17:58

·

عشق بی نظیر - بهنام صفوی ارسال در : 1390/10/15 12:16

·

دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32 ارسال در : 1390/10/1 16:6

·

Avira Antivir Rescue System 18.11.2011 ارسال در : 1390/10/1 16:3

·

دانلود فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0 Final ارسال در : 1390/10/1 16:1

·

بازی جذاب shrek forever after با فرمت جاوا مخصوص گوشی های صفحه لمسی ارسال در : 1390/7/9 15:56

·

دانلود دوبله فارسی انیمیشن عروس مرده Corpse Bride 2005 ارسال در : 1390/6/27 12:46

·

دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC ارسال در : 1390/6/27 12:33

·

هر جای دنیایی دلم اونجاست (تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل) - مهدی یراحی ارسال در : 1390/6/26 18:21

·

فول آلبوم فرزاد فرزین ارسال در : 1390/6/26 18:16

·

آتیشم بزن - بابک جهانبخش ارسال در : 1390/6/26 18:10

·

فول آلبوم بابک جهان بخش ارسال در : 1390/6/26 18:5

·

فول آلبوم سعید شهروز ارسال در : 1390/6/26 18:3

·

تم‏های مخفی ویندوز 7 ارسال در : 1390/6/26 10:48

·

سوال هوش؟؟؟-پارت-2 ارسال در : 1390/6/25 12:17

·

سوال هوش؟؟؟-پارت-1 ارسال در : 1390/6/25 12:9

·

تاریخ رسمی انتشار بازی ها ارسال در : 1390/6/25 11:49

·

Final Fantasy X HD برای PS Vita و PS3 معرفی شد ارسال در : 1390/6/25 11:48

·

تریلر Rage ارسال در : 1390/6/25 11:45





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Digital-360 و آدرس digital360.org لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس